No party!

Blev inget Trollhättan.. Inget Bengtsfors heller för den delen. Lite synd tycker jag för jag va väldigt partysugen! Men vi är trötta och sletna här så det blev ingenting.. Är hos Kim med han, Henrik och Robin.. Hör hur det är party utanför, alla festar och har kul.. Är Kickis ikväll. Rebecca (en tjej som bor här) ska dit.. Kanske skulle göra mig snygg, häva några glas vin och dra till Kickis med henne? Hoho.. Nej, det orkar jag inte.. Hade jag vart lite piggare och klockan någon timme mindre hade jag inte tvekat :)



Festsugen !

Kommentarer
Postat av: rebecca

du får ta bengtsfors nästa helg istället, då är de ännu mer folk :)

2009-07-19 @ 20:32:42
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0