Snark!

Somnade nog inte förens fyra i natt =/ Så går de när  man är uppe till sex dagarna innan.. men men, somnade iallafall till slut och klockan ringde kvart i åtta.. Somnade om och vaknade kvart över åtta.. Fick skynda mig att fixa iordning mig lite eftersom jag skulle på möte klockan nio på arbetsförmedlingen.. När vi var klara så gick jag och handlade lite mat på Ica så nu blir det frukost :) Sen återvänder jag till sängen och sover några timmar till, mitt huvud hänger inte riktig med känner jag.. Sen blir det fika i eftermiddag med Paola och dom ska servera på hennes bröllop.. Mina vänner alltså ;) hihi.. Sen blir det Bengtsfors ikväll igen :)

Men nu blir det smörgås och fil och sen sova lite till!

God Morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0