Snart fika..

Mätt i magen är jag nu :) Thomas och Paola var här en sväng och hälsade på också! Ska snart till XO och fika med Paola och mina vänner som ska servera på hennes bröllop :) Tar bussen till Bengtsfors klockan sju :) Ska försöka hinna med och städa mellan där också.. Hmm, hur ska detta gå ihop? :P Får se om jag stannar tills på fredag eller åker hem imorgon.. Var lite planer på att fota med Tony imorgon kväll nämligen.. Men men, vi får se senare hur det blir :) Henrik och Kim gick och la sig klockan tio imorse så dom sover nog fortfarande :P Johanna frågade mig även igår om jag ville hänga med på nya Harry Potter på bio och den börjar sju.. Och filmen är 2.33 h så jag missar bussen halv tio med tre minuter haha.. Så det får jag tyvärr skippa =/ Den skulle inte vart så lång, då hade jag följt med :)

Men nu ska jag åka ner till mig och byta om, solen försvann ju så det är lite för kallt med shorts känner jag :P Skriver ikväll när jag är hos Kim :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0