Tjenna!

Vad har hänt idag då? Inte ett skit faktiskt :P Legat i Kims soffa hela dagen och kollat på film och slappat typ.. Ja har sett Twilight för första gången och den var bra ;) Mysig kärleksfilm :) Sen har jag nyss kollat på Sex and the city, the movie för andra gången :P den är så lång så man får allt vänta mellan gångerna man ser den :P Men nu är den sedd igen iallafall och den är ju för bra :) Har vart snäll och diskat åt Kim och städat i hans kök så nu är det fint och han blev väldigt glad för de.. Jag är en ängel och fick t.om flytta in om jag ville ^^

Sen va ja och Henrik och handlade lite mat så vi blev mätta i magen :) Nu verkar der bli Wii eller Guitar hero.. Imorron ska jag ta bussen hem klockan ett, jag kommer nog vara helt död men.. Lär väl säkert bli lika lite sömn i natt med tänker ja :P
Nåja, nu ska jag kika va dom gör för något!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jerker

Kul bild....skönt att se att du har skoj...J.

2009-07-14 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0