Tjoo!

Oj va trött jag är.. Vaknade för en liten stund sen och är fruktansvärt trött.. Är även förkyld som bara den.. Tråkigt är det :( Ska träna 18-20.00 sen.. Får se hur det går med denna halsen :P

Orkar inte skriva om helgen egentligen för ja vet inte vad ja ska skriva riktigt :P Mer än att Thomas och Paola var jättefina på sitt bröllop och jag grät hela tiden nästan :P Under vigseln, på alla tal, när dom dansa vals och när Angelica sjöng till dom.. Va ett riktigt snyftkalas den kvällen ;)  Men väldigt trevligt och väldigt roligt iallafal !! Verkligen en lyckad dag och jag vill göra om det igen :) Var hemma halv sex på söndagsmorronen ungefär ^^ Sov precis hela dagen igår.. Vi var väldigt trötta :P Vaknade till liv på kvällen vid elva ungefär då vi gjorde kyckling och spagetti :D Sen låg vi uppe hela natten nästan och kollade på tv och han tog bussen hem imorse.. (Henrik alltså)

Ska duscha nu och sen rycka upp mig lite.. Jag är så fruktansvärt trött =( Vill bara mysa med Henrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0