5/6-08 STUDENTEN!

Idag går alla mina tankar åt dagen för precis ett år sen :) Dagen då det var min och mina klasskompisars tur att springa ut i vita mössor på huvvet! Hade champangefrukost hos Manuela och jag minns hur mysigt det var i värmen på hennes bakgård! Hade allsång och skrev i varandras mössor. Sen traska vi ner till XO där vi tog oss en shot innan vi knalla vidare till skolan för att ta kort. Satt ute i gräset och sjöng och skrattade med resten av treorna! Sen blev det middag och sång i matsalen. Efter det blev det lååångt tjöt i aulan av lärare och rektorer. En snabb träff i klassrummet innan vi salmades innanför ytterdörrarna. Klockan närmade sig och dörrarna öppnades! LYCKA! Va mycket skratt, tårar och alokohol den dagen :D Jag minns det som igår och jag kommer aldrig glömma det!

Saknar min klass nu.. ES3!

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Åhhhh, fan va kul de va.. JAG SAKNAR! <3

2009-06-06 @ 09:26:46
URL: http://soofiafiia.blogg.se/
Postat av: Penny

Es3 foooor äver! ;D

2009-06-08 @ 22:30:31
URL: http://metrobloggen.se/jennyblomqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0