Barnvakt!

Igår blev det bara film och mys i soffan för mig och Henrik :) Somnade vid halv tre eller nånting.. Henriks alarm ringde klockan 6.50 för han skulle upp och jobba.. Själv sov jag vidare och gick upp vid nio.. Då kom dom hem och käkade frukost och vid halv tio åkte jag med Gunilla in till Bengtsfors för hon skulle ändå in och handla.. jag tog bussen kvart i tio och gick hem till mig för att äta lite frukost.. Tog en promenad hem till mamma och pappa och sötisen Joline var där :) Vi har lekt, lekt och lekt lite till ;) Nu är hon och mamma hos mormor en sväng och jag ska nog lägga mig och vila nån timme, jag är ju så trött.. Kanske åker till Henrik ikväll också :) Han vill det så jag får fundera på om jag orkar det ;) imorron kommer han till mig och stannar tills på torsdag.. Ska vara på körskolan tidigt på onsdag och torsdag så då sover han hos mig :)

Matilda skickade och frågade om jag och Manne ville med till Göteborg imorron för en shoppingtur, men jag har ju redan lovat Henrik + att jag, mamma och Lina ska till Göteborg nästa vecka för att shoppa.. Ska även sova på hotell måndag-tisdag ;) Så jag har inte råd att hänga med imorgon =/ men Matilda har snart semster i två veckor så då får vi hitta på nått skoj :)

Men nu ska jag lägga mig en stund :) Skriver nog senare!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0