Dagen!

När Henrik kom efter körlektionen kom han tillbaka hit och då hade jag fixat köttfärssås och spagetti som vi åt :) Mycket gott faktiskt! Längesen jag lagade mat nu, haha.. Sen montera han ihop soffan och jag bordet.. Fixa iordning med lite ljus och kuddar osv. så nu är det mysigt här hemma :) Jag dammsög lägenheten och städade hela toaletten också.. Så nu är det skinande rent och den nya badrumsmattan är på plats och lite nya doftljus :) Nu väntar jag bara på att dom kommer och målar om i köket så trivs jag som fisken i vattnet här hos mig ;) Funderar dock på att möblera om lite.. flytta barbordet och sängen och sådär.. Men jag får se, det får bli nästa projekt i så fall ;) Ny byrå är det i första hand som jag är ute efter nu iallafall :) hehe..

La oss vid tre ungefär och vilade och myste framför tvn och sen åkte han med bussen hem till  sig vid halv fem.. Då gick jag, mamma och Manuela till HC för att kolla på alla studenter som skulle på bal :) Såg många fina klänningar :) Väldigt trkåigt att det började regna just då bara, stackare =/ Tjejerna stod och skakade verkligen.. Glad att det inte var så på våran bal förra året !! Då var det 30 grader och inte ett moln på himlen istället.. Var nästan för varmt.. Men efter det jag såg idag så ska jag verkligen inte klaga. Regn och rusk är aldrig kul !

Efteråt gick jag och Manuela till Ica för att köpa lite mys till kvällen :) Blev jordgubbar och nötter och Manuela följde med mig hem.. Invigde den nya soffan framför fotbollen.. Sverige-Malta! Det blev 4-0 så idag var det en rolig match med tanke på matchen mot Danmark.. Fast Malta sög.. Eller så var det bara Svergie som var överlägsna :P Jag har inte sån stor koll på fotboll i säg så, men jag tyckte inte Malta var bra iallafall.. rätta mig om jag har fel haha :D

Manuela gick hem för en liten stund sen och jag har precis duschat.. Ska lägga mig framför tvn nu och bara ta det lugnt framför tvn.. Imorron ska jag köpa studentpresent till Henrik för det blev aldrig av idag när han var här :) Men jag vet redan vad jag ska köpa så det går nog fort :) Fick ringa hans mamma förut när han var och körde för att kolla så vi inte köper samma ;P Så det har vi gjort upp nu iallafall =)

Nee, men tvn nästa!


Min godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0