Ett gott skratt förlänger livet!

Har träningsvärk i magen och kinderna idag eftersom jag skratta så igår.. Vi lär ju va odödliga nu nästan när vi har skrattat så förbannat :D Herregud va kul det var igår! Vi kom dit vid två ungefär och då böev det tjöt och väntade på att klockan skulle bli fyra.. Sjöng snapsvisor och snapsade hej vildt och hade jättetrevligt :) Sen vid fyra åkte vi pick up bort till Östby där vårat motståndarlag var :P Började med brännboll där tyvärr Team Sjövik förlora.. Men sen var det dags för fotboll och vi vann med 2-1! Härligt! Va jättekul men när vi hade spelat klart ropade magen efter mat så vi åkte tillbaka för att fixa iordning maten.. Medans Elin stod i köket och stekte prinskorvar och köttbullar tog resten av oss ett dopp i poolen.. 29 grader varmt var det och jag frös litegrann ändå.. Knepigt :D Men helt klart väldigt skönt och roligt! När vi hade badat färdigt var det dags för mat.. Åt massa god mat och drack starka snapsar! Sen blev det mer dricka och skratt och musik.. Senare blev det kaffe, baylies och jordgubbstårta..

Taxin kom och hämtade oss strax efter ett.. Lite ovanligt att åka hem så tidigt men det började dra i ögonlocken så då var det dags kände vi :P Kanske inte konstigt med tanke på att vi började klockan halv 12 eller nånting på dagen ^^

Nåja, blev ingen grillning eftersom vi var så mätta från den andra maten.. Så vi tänkte att vi åker hem till dom ikväll igen för att äta av all mat Sofia har köpt :P Lika bra :D Var inte så sugen när jag vaknade imorse för jag var så sjukt trött.. Somnade runt halv sju i natt nämligen =/ Så jag var jävligt trött men sov till halv två eller nånting, så nu är jag lite mer sugen på att åka dit ikväll :)

Är hemma hos mamma och pappa nu.. Får se när jag åker hem till mig och fixar iordning mig lite.. Ser ganska så förjävlig ut nu känner jag :P

Hade ni en bra dag igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0