Gårdagen!

Vid halv fem sprang alla fulla och galna studenter ut och jag, mamma och Manuela var på plats.. Gav Henrik blommor osv och gratta han :) Regnade hela tiden och det var tråkigt.. Men det fick gå ändå ;P Efter en stund åkte vi ner  till stan och ställde oss vid biblioteket för att vänta på att dom kom med lastbilarna.. Va kul att se :D Sen blev det upp en snabbis till Manuela och tog mig lite vin.. Henrik ringde mig och dom kom och hämtade mig vid sex ungefär.. Åkte med Tobbe Grens nya rockabilly bil ;P Blev studentkalas för Henrik och han blev glad för presenterna jag och mamma köpte till han :) Hon köpte skitsnygga grogglas i olika färger och av mig fick han en silverkedja.. Ett halsband alltså! Han fick ett armband när han fyllde 17 för två år sen av mig.. Silverkedja alltså, så jag tyckte det passa bra att ge han ett halsband nu :) Och han blev så glad så ;)

När vi hade käkat klart åkte vi i Tobbes bil till Åmål.. Bilen var fullproppad med folk.. jag och hans syster Jenny satt och röjde i baksätet, det var kul :D Kom till Åmål senare än vad jag trodde så det blev inte så lång förfest hos Manuela för min del =/ Hann träffa mina goa tjejer en stund iallafall och det är jag glad för! Knalla bort till Hc och där var det massa folk för en gångs skull ;) Hade skitkul och dansade hela kvällen.. Kvällen avslutades mindre kul eftersom Manuelas nycklar försvann =/ sen när jag skulle öppna hem till mig så låg hennes nycklar i min väska av nån anledning? Ingen aning hur dom kom dit men det var skönt att dom kom till rätta! Under kvällens gång dog även mitt batteri till mobilen och av/på knappen är borta så jag fick inte igång den =/ Henrik sov hos mig som tur var så jag var ju inte helt mobillös iallafall :) Mamma körde ner med hennes gamla mobil innan vi åkte till Bengtsfors så nu har jag den, skönt! Är alltså i Bengan nu, vi tog bussen hit klockan fyra.. Är hemma hos Henrik nu och Kim är också här.. Vi sitter vid varsin dator och bara degar ;P Får se vad som händer senare, kanske blir fest idag igen till och med.. Får se hur det blir, blir nog bara lugnt med tanke på hur vi mår ;P

Va meningen att jag skulle till Karlstad idag.. Hem till min syster Lina och festa men det blev krångel med folk som inte tackade ja till deras fest så det blev inget.. Vi satsar på Midsommar igen då vi ska hem till Sofia W och festa som fan ;) hihi, kommer bli hur kul som helst!

Juste.. Det ser ut som jag har blivit misshandlad också. Vakna upp imorse och skulle dricka vatten och då kunde jag inte gå.. Jag blev trampad på vänster fot igår när vi dansa av nån med klackskor.. Så jag har en härlig stor bula på foten nu och jag kan knappt ha skon på mig.. Jag ramlade även i trappuppgången igår när vi skulle till Hc så jag ramla ner för en bra bit.. Har sjukt stora bulor på ena smalbenet, armen och ryggen nu.. Så går det när man har alkohol i kroppen.. Inte bra :P

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahah just de i trappan, å herregud de va väldigt kul måste ja säga haha :D

2009-06-13 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0