Gäsp..

Trött som fasen är jag! Har fortfarande inte orkat mig hem till mig än.. Är alltså fortfarande hos mamma och pappa! Men det gör ingenting för om en halvtimme ungefär är det So you think you can dance :) Det börjar ju idag så det får jag ju inte missa ;) Har ju inte 5an hemma så jag får kolla här istället :P Dags att beställa hem lite fler kanaler kanske? ^^

Har kollar på Patrik 1,5.. Mamma och pappa hade inte sett den än, men det har jag.. Så jag tröttnade och sätte mig här innan det börjar på 5an :) När jag kommer hem blir det lite gamla big brother avsnitt och sen sängen. Jag är trött! Imorron ska jag, Manuela och Alex ses i danslokalen efter ett för att gå igenom dansen vi ska ha på HC-showen :) Emelie kunde tyvärr inte men vi tre ses iallafall och går igenom så vi inte har glömt allt :P

Jag längtar så tills på fredag också! Midsommar! Vi blir ett härligt gäng hemma hos fröken Fia Westlund! Satsar på en riktig traditionell midsommar med massa god mat, snapsvisor, lekar, midsommarkransar osv, osv :D Får hoppas att vädret är som vi vill också så vi kan ta oss ett dopp i poolen ;) Kommer bli en kanonkväll iallafall, det vet jag redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0