God Morgon!

Hade skitsvårt att somna i natt så jag somna väl inte förens tre eller nånting.. Va inte trött direkt så.. Men det var jag imorse vill jag lova! Henrik kom och ringde på dörren efter åtta och kom in och la sig en stund innan han gick till körskolan.. Sen så somnade jag om och vaknade av att han ringde kvart över elva och sa att han kommer tillbaka till mig vid tolv ungefär då dom är klara.. Då gick jag faktiskt upp även fast jag var väldigt trött.. Tog mig en dusch så nu är jag betydligt mycket piggare  :) Pratade nyss med Sofia om morrondagen och det ska bli så himla kul :D

Ska vänta på att Henrik kommer nu och käka frukost.. Sen ska jag möta Manne och Alex för att träna klockan ett ;) Blir säkert en sväng hem till mamma och pappa sen också :) Idag kommer Lina och Erik hem också! Tror det blir tacos ikväll :D Mmmm, så gottit!

Regnet suger också! Får hålla tummarna att det är bättre imorron !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0