Heej!

Dåligt med uppdateringar, I know.. Men har haft fullt upp så har inte kunnat satt mig ner och berättat om vad jag gör :) Men i lördags var det iallafall kanonfint väder.. Då blev det sambatåg genom stan klockan ett och efter det fick jag hem en sväng till mamma och pappa och ladda upp med vatten inför dansuppvisningen som var klockan tre på Hc :) Gick jättebra, var bara väldigt trångt.. Massa folk som kollade och det var skoj :) När vi var klara åkte jag, Manne, Alex och Sofia till Ica för att handla massa gott inför kvällen.. När vi hade handlat klart åkte vi hem till Sofia och bytte om nästan direkt och hoppa i deras pool! Åh gud så skönt det var.. Alex blev 5 år igen och vi skrattade som vanligt ;P När vi hade badat klart blev det grillat och förfest på deras altan i solen.. När klockan närmade sig tio kom Taxi-Roger och hämtade oss med hans racerbåt ;P Många skratt där vill jag lova.. Gick fort som fan och mina lösögonfransar fladdrade hej vilt !! Förbannat kul var det iallafall :D När vi kom fram gick jag, Alex och Manuela upp till Emelie och sa hej :) Sen fick det bli en snabbis in på Kontoret och sen vidare till Hc för att dansa hela kvällen.. Mycket folk och dans! Kvällen avslutades med fyllemat på Ceylan :)

I söndags var jag hos Henrik.. Vi var ute precis hela dagen i solen.. Låg och solade i gräset på åkern, hjälpte till att lägga i deras nya båt, käka utomhus och låg i skuggan för att svalka oss.. Kanonbra dag verkligen :) Kom i säng tidigt och igår åkte jag hem vid elva.. Gick av vid mamma och pappa så jag kunde ligga och sola hela dagen, och det gjorde jag :) Mellan 18-20.00 satt jag och mamma på danslokalen för att dela ut DVD-filmerna från dansuppvisningen :) Manuela och Alex höll oss sällskap en stund och då fick vi den fina idén att åka hem till Sofia och götta oss i poolen :) Så Alex ringde henne och det var bara att komma.. Vi gjorde först ett stopp på Konsum för att köpa med lite grejer.. När vi kom dit hoppade vi i poolen och låg i en bra stund medans grillen blev varm.. Blev hamburgare och pommes :) Sen blev det självklart massa tjöt hela kvällen och vid halv tolv ungefär fick vi för oss att ta ett kvällsdopp, vilket vi gjorde ;) Sofia visade upp sina talanger (?) Gjorde himla snygga fjärlissimm med rumpan upp i vädret.. Hahaha, vilken syn :D När klockan hade paserat midnatt knalla vi upp ur poolen och satt och prata enda till halv två.. Klockan går fort när man har roligt :) Efter en väldigt bra kväll somnade jag direkt jag la huvudet på kudden.. Man blir trött av att leka runt i vattnet :D

Idag har jag inte gjort något speciellt alls.. Ska sitta på danslokalen idag igen mellan 6-8 för att dela ut dansfilmer :) Nu ska jag iallafall lägga mig i soffan och ta det väldigt lugnt.. jag är fortfarande trött!

Bjuder på lite bilder från i lördags :)





























Galna klipp :P Jag ser förjävlig ut i båten men det bjuder jag på hahah..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0