Helgen!

Dåligt med uppdatering igen, men internet ville inte funka igår =/

Nåja, i lördags blev det förfest hos Manuela.. Det var vi två, Matilda, Johanna, Lina och Malin :) Jättekul var det verkligen :D Kollade på fotbollen lite till och från, men efter första halvlek hade vi gett upp hoppet :P Blev mer tjöt och skratt istället för att kolla på den ;P hehe.. Sen kila vi bort till Hc och där var det inte mycket folk då heller.. det har börjat komma mindre och mindre folk.. Och det är inte skoj :P Blev ändå dans hela kvällen tills det stängde och sen blev det en pizza på Ceylan :) Henrik fixade skjuts från Bengtsfors till Åmål så han kunde sova hos mig :) Kom i säng väldigt sent så igår var vi trötta.. Vaknade vid halv tolv ungefär och då låg vi kvar i sängen och kollade på reprisen av Talang.. Gjorde oss iordning och gick upp till mamma och pappa vid ett.. Kikade på tvn och sen vid tre kom det folk dit.. Hade nämligen kalas för mamma som fyllde år för några veckor sedan :) Blev massa god mat och kaffe på det :) Stannade enda till sju och sen gick vi hem till mig igen.. Vaknade även upp jätteförkyld igår morse.. Hes som fasen och hostar som en idiot.. När vi kom hem kände jag mig sämre så jag provade febern.. 38.5 hade jag då =/ Tog en tablett och gick och la mig.. Vi kollade på film och sådär.. Köpte kex och mjukostar på Ica innan vi kom hem så det blev bara mys :) Igår var det även 1 år och 11 månader för våran del så gårdagen var hur bra som helst :) Meningen att Lina skulle sova hos mig och vi skulle upp tidigt imorse och fota.. Men när jag blev sjuk så fick vi tyvärr ställa in det =( Det var inte kul, jag hade sett fram emot det jättemycket! Men men, man kan ine hjälpa om man blir dålig =/

Henrik gick till körskolan vid elva så nu ligger jag bara i sängen och svettas/fryser.. Har jag feber nu igen tro? =/ Han kommer till mig igen senare tror jag.. Sen ska jag hem till mamma och pappa ikväll för jag vill träffa min kära syster och bara tjöta med henne :) ♥

Kort från i lördags (Mannes kort)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0