IKEA!

Lina kom upp till mig imorse och vi gick ner till Kupan för det var utförsäljning på alla kläder :P 10:- kostade precis allt.. Så vi gick dit för att se om det fanns något roligt ;P Lina hittade tre klänningar för att fota i nångång och jag hittade en vit/svart rutig skjorta.. Kanske är snyggt om man har bälte i midjan.. Men när jag provade den när jag kom hem så drunknade jag.. Men får se hur det blir om jag spänner fast ett bälte ;P 10kr hit och dit gör mig ju ingenting så :P

Sen kom mamma och vi tre åkte upp mot Karlstad :) Vid ett var vi där och vid fyra var vi klara ;) Jag handlade massa nytt och fint :) En soffa, ett bord, två kuddar, en matta, massa handdukar, en toalettborste, doftljus, ljuslyktor, en taklampa, tallrikar, djupa tallrikar, stora koppar och ugnsformar.. Minns inte om det var nått mer? Jag har nog glömt nånting men det var ungefär det jag köpte :) Jättenöjd med allting så nu ska det bli kul att komma hem och göra det fint :) Det jag egentligen skulle dit för att köpa var ju en byrå.. Men det fanns inte en sån jag är ute efter så jag väntar med det och kollar här i Åmål istället :)

Var nära att jag inte fick med mig soffan hem.. Den låg i en hur stor kartong som helst så vi tvekade först om den verkligen skulle gå in i bagaget.. Men vi tog ut soffan ur kartongen och masa in den så det gick allt :D Blev mycket skratt vill jag lova, herregud.. Folket som gick och åkte förbi fick sig nog också ett gott skratt :D haha..

Åkte hem och lämnade alla grejer i lägenheten och så åkte jag med hem till mamma och pappa :) Ska till Henrik klockan sju så jag går på bussen här nere vid Capri istället :)

Nåja, haft en bra dag iallafall.. Väldigt trött i huvudet nu men =/ Jag är ju inte helt hundra än så jag får hem till Henrik och bara ta det lilla lugna ;) Imorron ska jag köpa studentpresent till han också tänkte jag.. Jag har mina ideér :) Hihi..

Ha en fortsatt bra kväll i solen :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Vist är IKEA unhderbart, skulle kunna springa runt där i timmar bara man hade massssa pengar.. :)

Snart ses vi!! :):) <3

2009-06-09 @ 23:23:33
URL: http://soofiafiia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jaa verkligen :) Hade jag vart rik hade jag köpt allt på Ikea nästan ;P Allt är så jävla snyggt :) Jaa det gör vi :) hihi, Kyss!!

2009-06-09 @ 23:29:26
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0