Mor & far!

Är hemma hos mamma och pappa nu :)

Mötet gick bra förut.. Vi var ett gäng på 10 stycken kanske som va där för att lyssna på när en tjej och en kille pratade om hur man skriver ett bra CV.. Pratade i 30 minuter ungefär och det var helt okej.. Nästa torsdag klockan två ska jag dit igen, men då är det individuella samtal istället.. Kolla lite närmare på ett CV till mig och sådär..

När vi var färdiga så gick jag hem till mamma och pappa.. Här och hälsar på en sväng innan Henrik kommer till mig ikväll :) Han åker åtta så han är hos mig halv 9 :) Då får vi nog gå och handla så vi har mat.. Tror han stannar hos mig tills på torsdag faktiskt om han inte ska hem imorron :)

Jo en sak till.. Nu MÅSTE jag skriva upp mig på tvättid, nu är det fan kris hemma.. Så när jag kommer hem ska jag skriva upp mig det första jag gör.. Hoppas det finns tid imorron under dagen så jag kan tvätta när Henrik är på körskolan :)

Tycker att det luktar kaffe.. Får nog gå ner och kika ;) Ha en fortsatt bra kväll!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0