Nationaldagen!

Gårdagen bjöd på mycket god mat och vin :) Blev inget bad i poolen eftersom det "bara" var 20 grader.. Det var lite för kallt för oss med tanke på att det var 28 grader sist vi låg i ;) Kollade på gamla dansfilmer istället :) Mycket skratt vill jag lova, vilken energi man hade när man var liten hahah.. Vi var hemma vid två ungefär och då somnade jag direkt :) Henrik ringde mig vid fyra och ville att jag skulle fixa skjuts hem till han.. Omöjligt sa ja, så jag testade inte ens :P Hade jag inte orkat ändå eftersom jag redan hade legat och sovit i två timmar :P Han tänkte ta bussen efter nio imorse istället men när jag ringde hana vid nio så fick jag inget svar.. han ligger väl och sover än tänker jag ;P hehe..

Idag då, vad händer idag? Ganska så skönt väder ändå så det kan nog bli en bra dag :) Nationaldagen ju.. Heja Sverige ;P Ikväll blir det fest iallafall, ovanligt? ;P Blir nog till att kika på Sverige-Danmark ikväll med :) Vet inte vart vi ska förfesta men sånt löser sig ju alltid :) Kommer bli kul iallafal!

Ikväll kommer min underbara syster hem också :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0