Ojdå..

Här var det längesen jag var! Men jag lever och mår prima skinka, jupp jupp! Solar och njuter och bara har det skönt :) Blivit lite brunare än vad man var tidigare på veckan och det är alltid välkommet :) Igår vid fyra drog jag, Manuela och Alex till Sofia och Ove igen.. Blev massa dopp i poolen och stek på sidan av :) Sen gjorde vi oss iordning drog fram vinboxen, mintun och turkiskpeppar-shots.. Shotade lite mer än vad vi egentligen behövde tror jag för båda flaskorna tog slut rätt snabbt :P Sen blev det båt in till Hc för att partaja vidare.. Meningen att vi skulle käka grillat osv för Fia hade bokat bord.. men så blev det inte.. Vi kom i båten senare än planerat så det blev ingen mat för våran del :P Blev drinkar och tjöt istället och t.om lite dans även fast det var tomt ;)

Idag ska jag och Lina till Arena för att festa loss till Baby Alice :P Kommer bli riktigt skoj ;) Nu kör vi !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0