Sol, älskade sol!

Jag somnade allt igår trotts alla galna fiskmåsar.. Sov så gott så enda till klockan nio då alarmet på mobilen ringde.. Kunde knappt få upp ögonen så jag somnade om och gick upp tio istället :) Precis käkat frukost och nu ska jag dra på mig något svalt och skönt och ta en promenad hem till mamma och pappa :) ut i solen! Ååå va jag älskar vädret :) Idag kommer Henrik till mig också :) Det är ju för underbart ;)

Henriks syster Jenny skickade massa kort till mig från Henriks student =) Eller det är bilresan efter hans studentkalas och till Åmål.. Det var många hemska kort :P Men tänkte bjuda på några iallafall ;)

 
 
 
 

Älskar detta sista kortet :) Det är så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0