Söndag!

Igår kom Mattias och Jonathan hit och hämtade mig, Henrik och Kim.. Blev champagne och öl och vi åkte runt i Bengtsfors och stund.. Käka pizza osv. Trevligt trevligt ;) Men vid elva hade vi fortfarande inte kommit på vad vi skulle hitta på ett vart vi skulle så jag och Henrik åkte hem.. Gick och la oss halv tolv och somnade strax där efter.. Va faktiskt skönt att lägga sig i tid på en lördag för en gångs skull :P När klockan va tolv förut vakna vi och gick upp.. Verkligen sovit ut ;) Åt mat och nu gör vi inget speciellt alls.. Kim kommer snart hit, får se vad vi hittar på då.. Är ju fint väder idag så man borde ju inte vara inne egentligen :) Vet inte om jag åker hem ikväll eller imorron? Blir nog imorron faktiskt :)

Ligger under täcket nu och är fortfarande väldigt trött.. Kanske ska kolla på nån film innan Kim kommer.. Nåja, ni får ha en fortsatt bra dag :)

PUSS!


Johanna och jag i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0