Studenten 2009

Igår var det svårt att somna :P Låg och pratade väldigt länge om allt möjligt innan vi somnade :P Klockan halv sju ringde klockan och då steg vi upp.. Henrik gjorde sig fin med kostym och studentmössa! Tönt som jag är så blev jag självklart tårögd när jag såg han.. Så söt va han :) Blir även avundsjuk på alla studenter, fan va kul dom kommer ha! Jag vill också på champangefrukost och supa tidigt på morgonen.. Jag vill också ta kort med klassen och äta mat och sjunga i matsalen. Jag vill också sitta och halvsova i aulan när rektorn har tal och sitta och gråta i klassrummet när vi säger hej då och får betygen. Jag vill också springa ut och vara LYCKLIG! Saknar min klass nu och hela skoltiden.. Va bra man hade det egentligen! Nått jag aldrig kommer glömma :)

Är hemma nu iallafall. Preccis ätit frukost, ska diska undan disken här och byta sängkläder osv.. Köpte nytt igår så :) Vitt med gröna prickar på ;P hehe.. Sen vet ja inte vad jag ska hitta på? Kommer bli en riktigt bra dag iallafall!

♥ GRATTIS GOS PÅ STUDENTEN ♥
idag är det din tur :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0