Tacos!

Henrik kom till mig efter tolv och vi gjorde inget speciellt alls, jag gjorde iordning mig och sådär bara :) Han tog bussen vid ett och då gick jag över till Manuela och vi gick bort till danslokalen där Alex var :) Blev mest tjöt om morgondagen :P Vi gick väl igenom dansen 3 gånger bara, haha :D Vi skrev upp en lista med massa låtar så Alex kan bränna en skiva tills imorron när det är party! Massa svenska hits och snapsvisor och gamla godingar.. Måste ju ha sommarkänslor nu när det är midsommar och allt ;D Vi var i lokalen en timme ungefär och då gick jag och Manuela och kikade runt lite på stan.. Gick in på en skoaffär där jag kollade efter skor men hittade ingen i min smak.. Manuela däremot köpte sig ett par söta skor :) Blev promenad hem till mamma och pappa och vi sa hej då..

Just nu gör jag ingenting.. Väntar på att klockan ska bli sex då min kära syster och hennes kille kommer :) Då blir det tacos och mys hela kvällen ;) Är det någon som vet om det är So you think you can dance ikväll också förresten? Förr var det ju alltid två dagar i rad.. Nu ska jag kolla upp det :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0