Tisdagkväll

Gick bra med DVD-filmerna förut.. ganska så segt då det inte kom så många men, det fick gå :) Efter åtta gick jag hem till mig och har inte gjort nått större alls. Kikat på film och sådär :) Inte ätit sen ett så jag är hungrig nu, baah! Och jag som inte har nånting hemma heller.. bara vitlöksbröd i frysen.. Kanske skulle ta och göra sig lite bröd så man inte lägger sig med kurrande mage.. det är ju så jobbigt!

Imorron ska jag, Manuela, Alex och Emelie träna klockan elva :) Är ju HC-show till sommarn så nu ska vi börja :) Lika bra att köra igång i tid ;) hehe.. sen ska jag hem till mamma och pappa.. Ska passa busungarna Bella och Joline :) Pappa är inte hemma så jag ska dit och hjälpa mamma.. kan blli hysteriskt med en ett åring och en tre åring :D haha.. Sen på kvällen kommer mitt gos :) Jag längtar!

Nee, vitlöksbröd it is! Är varmt som en bastu här också.. Får sova med öppet fönster i natt :)

Sambatåget i lördags :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0