Torsdag!

Igår mötte jag upp Henrik när han kom med bussen vid halv nio.. Då knalla vi bort till Ica direkt för att handla :) Köpte panpizza, risifrutti, juice, vindruvor och färska dadlar.. Dadlarna var Henriks idé eftersom det är sååå gott.. Själv hade jag aldrig ätit det så jag gav med mig och vi köpte det.. Men nu är det bara två stycken som är borta ur asken eftersom vi tog en varsin.. Som jag visste, nu kommer det bara stå i kylskåpet och bli gammalt :P Nåja, nu har jag smakat iallafall ;P

När vi kom hem blev det duschen och sen mat och film.. Kollade på Hide and seek som gick på tvn :) Blev mys hela kvällen och natten som vanligt :) Vi vaknade efter elva ungefär och då gick han till skolan.. Då gick jag hem till mamma och pappa för att käka :) Vid tre-tiden mötte jag upp Manuela och Emelie i danslokalen för att planera lite grejer som händer framöver :) inget jag kan berätta om än tyvärr ;P

När vi var klara fick jag in en sväng på Ofelia för att köpa en ny foundation och sen bort till Ica för att köpa lite gott jag kan ha ikväll :) Det fick bli riskakor, nötter och fil ;P Nu ska jag lägga mig under täcket framför tvn.. Jag kommer säkert somna för jag är så fruktansvärt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0