Vart en bra dag!

Idag har det hänt mycket känns det som.. Har fått massa gjort men ändå inte gjort nått speciellt :P Jag och mamma åkte och köpte massa blommor till Henrik och sen åkte vi och köpte studentpresent till han.. Får hoppas att han blir nöjd och glad :) Sen när vi var klara var klockan halv fyra och då kom Henrik med bussen.. Mötte upp han vid tågstationen och då gick vi bort till skolan för han skulle plocka ur sitt skåp.. Sen blev det promenad hem till mig och vi gjorde inget speciellt tills vi kom på att vi skulle gå till Marinan och ta en glass.. Och jag åt faktiskt också glass, så jag har varit dålig nu, haha :P Sen knalla vi hem till mamma och pappa för att hälsa på en sväng och vid sex ungefär kom två kompisar till Henrik och hämtade upp oss.. Vi drog till Marinan igen för att dom ville ha glass och sen även en sväng till stan.. Drog hem till en kille som heter Coffe där resten av Henriks klasskompisar var.. Nästan alla iallafall! Dom skulle ut till sjövik för att pimpa deras lastbil dom ska åka på imorron när dom tar studenten ;) Den blev så fin så :D Har dom lyckats bra med! När klockan närmade sig nio åkte vi in till Åmål igen och vi hoppade av vid mamma och pappa.. Käkade lite kvällsmat och sen tog vi bussen till Bengtsfors tjugo över nio.. Så nu är vi hemma hos Henrik :) Precis duschat och sådär.. Blir nog sängen snart tror jag, det blir en lång dag imorgon.. Iallafall för han :) Åhh jag är avensjuk, jag vill också ta studenteeen !! Det tråkiga är bara att det kommer bli världens jävla skitväder imorron.. Jag tycker verkligen synd om dom, fyfasen =/

Jag längtar tills imorron, då kommer jag får festa och va med mina goa tjejer.. Det ska bli så himla kul att ses =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0