Vilken värme!

26 grader i skuggan var det förut.. Säkert mer nu! Har legat ute på en filt på gräsmattan och flytit bort från 11.30 - nu.. Blir många timmar det.. Och jag tycker det är så tråkigt att sola baksidan så nu har jag en väldigt snygg och jämn bränna.. NOT! Ser kritvit ut på baksidan om man jämnför framsidan :P Får nog jobba på det imorrn lite tror jag ^^ Har precis tagit en vääldigt kall dusch.. Det behövdes vill jag lova! Håret droppar på ryggen nu och det är så skönt så :) Och jag klagar absolut inte, jag trivs skitbra när solen är framme.. Fast jag har pustat och stånkat idag så är jag nöjd och glad :D

Ska nog lägga mig en sväng till nu när jag kylt ner mig lite =) Henrik åker halv sex så han är här om en timme ungefär :) Får vi se om han också har fått nån färg ;P Jag minns för två år sen när vi började ses.. Han kom hem till mig och hade bränt sig som fan verkligen.. Kunde inte ens ta på huden nästan, haha :D Det har jag också råkat ut för en gång.. I Spaninen! Manuela vet vad jag pratar om :D hahah..

Har ni haft en bra dag?

 
 

Spanien -07 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0