Bara vila ögonen lite?

Kvällen har bestått av vin och skratt liggandes på min picknickfilt jag fick av mamma för ett tag sen :D Vart jättemysigt! Men nu börjar ögonen säga ifrån och det börjar en film om en timme som vi tänkte kolla på. Men om jag känner oss rätt kommer vi ligga och snosa inom en halvtimme ungefär. Ställt klockan på tre iallafall då det blir fix. Gud va jobbigt de låter när ja säger de själv :P men det är bara att va se glad ut ;) Får sova på bussen istället :D Men som Manuela sa nyss: Fan va jobbigt att åka buss i fyra timmar. Du kommer klaga på att du inte får plats med dina ben och jag kommer klaga på att jag får ont i ryggen. Hahah herregud!

 
Såhär ser det ut när vi umgås :D hahah

Kommentarer
Postat av: manne

my god hahah

2009-03-14 @ 01:22:23
Postat av: Anonym

sånna støkiga majjor ni ær haha =)

2009-03-14 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0