Beautiful morning

Vaknade kvart över åtta ungefär av att ja hörde dom sitta vid köksbordet och prata :) Sov så gott i natt så. Känner sig hemma här när man kommer hit. Vet inte varför men det är så hemtrevligt :P Lina är ute med Keenahi nu och när hon kommer tillbaka blir det frukost. Kurrar i magen nu :P Får se när vi börjar åka hemåt, ingen brådska.

Är jättemycket snö här förresten. Och ni vet ju vad jag tycker om det? :P Men här går det faktiskt bra, är ju inte hemma ^^ så det är riktigt fint :)



Idag är det våffeldagen också ju :) Får prata med mamma sen och fråga om hon har lust att göra det idag :D Det måste man ju äta. Jag och Lina kollade på gamla kort igår när vi skulle sova. Såg att jag tagit kort på när jag gjorde våfflor för precis ett år sen idag. Det känns ju som igår.. Hur fort går det inte då? Helt sanslöst! Men men, ha en bra våffeldag iallafall och ät lite åt mig med om jag inte får mig några, hihi ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0