Bengtsfors

Har vart hos Henrik tills idag :) Sitter på bussen påväg hem just nu.. Jag pratade med mamma igår och hon tyckte det var onödigt och för "riskabelt" att jag åkte hem igår när det var så dåligt väder. Så jag fick stanna i bengtsfors en natt till på henne begäran ^^ Missade träningen igår =/ Gjorde vi mycket nytt?

Men men, inte gjort något speciellt alls.. Vi har kollat på massa, massa filmer och bara myst :) Men idag fick jag åka hem för vid fem-tiden blir det kalas för pappa som har fyllt år :) Är inte hungrig frör fem öre eftersom jag fick mat hos Henrik. Men jag hörde att det skulle bli go mat hemma hos mamma och pappa så det går nog ner lite :D

Ska hem och ta en snabbdusch och göra mig iordning, sen blir det som sagt kalas :)

Kommentarer
Postat av: Caroline Skantz

vi fortsatte bara på cecilia lind, så du är inte långt efter ;D och 8 klappar på michelangelo ;D

2009-03-04 @ 14:56:05
URL: http://carolineskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0