Chockad!

Alla Åmålsbor har väl inte undgått ryktet om "Scarface"`? Sägs ju att det är en man i 50 års åldren som suttit inne för våldtäkt som nu är utsläppt och han bor i Åmål och förföljer småtjejer när dom ska till skolan.. Iallafall, när jag skulle till bussen förut så såg jag en man som satt i busskuren och en tjej i 14-15 års åldern stog och pratade med denna man. Hon hade en stor hund med sig också. Jag gick på andra sidan gatan för jag hade precis tagit ut pengar och jag skulle in en sväng på Servicehörnan innan bussen gick.. Innan ja gick in dit gick jag förbi ett killgäng på mer än 10 pers ungefär som också var i 15 års åldern ungefär.. Hörde hur dom sa "Men ska vi bara stå här och kolla på eller?"  Tänkte inte mer på det så ja gick in på Servicehörnan och köpte det jag skulle. När jag kom ut igen så såg jag att hälften av killarna hade gått över till busskuren där mannen och tjejen var. Jag stog en bit ifrån, några meter ifrån grillen ungefär och väntade på bussen.. Står och sneglar lite på va dom höll på med och ja ser hur mannen går ifrån dom till slut för han orkade väl inte med deras tjöt. Några av killarna skriker "MEN GÅ INTE DÅ!" Tjejen går efter honom med hunden och dom går över på andra sidan vid Dressman.. Hunden börjar skälla och dra så tjejen kunde knappt hänga med. Mannen börjar småspringa för han blev väl rädd för hunden och hon springer efter.. Sen springer även killarna efter som stog vid busskuren och resten av killgänget. Mannen ökar takten å precis utanför bibiloteket hoppar en utan killarna på denna mannen och slår han allt va han kan.. Mannen ramlar ner och får upp en snöklump för att skydda ansiktet med.. Killen fortsätter att slå och tror även han sparka han.. Dom hamna mitt ute i gatan till slut och det kom två bilar som stannade och gick ut. Halva gänget av killarna kutar därifrån och resten står kvar.. Vet inte om mannen försvann eller om han stog kvar. Såg inte för det va så mycket folk. Jag blev helt chockad och skakis. Skrev till Manuela och Johanna direkt vad som hade hänt..

Fyfan, vad håller dom på med? Jävla skitungar. Vet ju inte om det stämmer? Vet ju inte ens ifall det är denna mannen.. Herregud, chockad blev jag iallafall =/ Usch..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

usch, läskigt ! :O

2009-03-28 @ 22:50:45
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jaa det va inte trevligt =/ blev lite chockad där

2009-03-28 @ 22:59:19
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fyfan :S

2009-03-29 @ 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0