Då så..

Nu kan jag skriva av mig lite :) Låg uppe till tre eller nått i natt och prata och smsa med Henrik.. Ajjabajja! Men det var ju mys iofs :) Vi kom iallafall fram till att han skulle komma till mig på morgonen och sova och gå till skolan lite senare. Sagt och gjort.. Vid nio ungefär plinga det på dörren :) Kom och kröp ner brevid mig i sängen och vi låg och myste tills klockan ringde halv tolv. Saknat varann så de va inte fel att få kramas lite :) Han knalla iväg till skolan vid tolv ungefär. Då gjorde jag iordning mig lite snabbt och gick bort till mammas kontor. Hon slutade jobba halv ett så då åkte vi bort till Jysk för att se om det fanns någon matta i min smak. Och det fanns det =) Hittade en direkt! Så nu kan jag rulla ihop den röda och slänga in den i förrådet, härligt :)

Är hemma hos mamma och pappa nu. Precis ätit go mat! Ska alldeles strax färga håret på mig :) Mamma köpte hårfärg igår.. Och då kollade hon på den förpackningen som jag köpte sist gång.. "Håller upp till 6-8 tvättar".. haha värdelöst.. Så det höll en vecka på mig alltså! Herregud, inte konstigt att slingorna kikade fram ^^ Men nuu så, nu ska jag blir mörkhårig igen :)

Vad händer ikväll nu då? Joo, ikväll blir det fest sörrni! Får finfint besök från Säffle/Långserud ;) Helen, Angelica, Linnea och Clara kommer och förfestar hos mig :) Manuela kommer också, och kanske Johanna.. Blir ett härligt gäng :D Senare på kvällen blir det Hc och Kid Down.. Kan nog locka en del folk så hoppas det blir roligt :)

Sådär, nu har jag skrivit om min fredagsförmiddag =) Nu blir det hårfärgning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0