Danslokalen

Nu har jag sminkat mig lite och fixat håret :) Rotat lite i garderoben och hitta massa gamla toppar som jag inte användt på jättelänge men som jag kan ha nu =) Kanske tur att ja inte slängt nått, men nu måste jag fan rensa. Har alldeles för mycket som jag inte använder! Måste ha nya jeans också. Alla hänger i röven så ja får ha långa tröjor över. För det är inge vidare vackert med byxor som är pösiga i rumpan :P

Ska gå bort till danslokalen nu och städa den :) Grundligt ;) Lina är här med tåget 14.45, så då blir det mys :) Hon kanske vill med och sola idag? Kanske simma också? Läste att hon var sjuk så kanske inte bra om hon följer med. Men fråga kan man ju alltid :)




Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0