Danstävling i Eskilstuna

Som ni vet så blev det väldigt lite sömn innan vi skulle åka klockan 5 i fredags natt med bussen. Men när vi hade tagit plats på bussen och åkte förbi Säffle somnade vi allt. Hade hunnit gått över två timmar när jag vaknade. Skönt, nästan framme! Sen blev det smörgås och lite drickyoghurt innan vi va framme :) När vi hade kommit till hallen där danstävlingen var tog jag och Manuela plats vi lagledarbordet och hjälpte mamma och Judy (som är lagledare) med att vika nummerlappar :) När det var dags för invigningen av tävlingen så kom det en överraskning. Magnus Carlsson kom och sjöng två låtar. Det var oväntat och uppskattat av publiken ;P

Dagen rullade på och tävlingen var över två timmar försenad. Tävlingen skulle va slut åtta på kvällen men vi kom inte iväg förens tio ungefär alltså. Sånt gör ju att man blir så himla seg. Plus att man inte hade sovit nått direkt heller. Så det va svårt att hålla ögonen öppna där ett tag :P Men med lite promenader osv. klarade vi oss igenom dagen ;P Men nu dröjer det nog innan jag hänger med igen. Nu har jag fått min dos av disco ;D

 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

inte en enda bild på några heta discokläder?? :( bakläxa milla!

2009-03-15 @ 13:42:49
Postat av: Emilia

haha nej jag vet :( ändring på det till nästa gång! Promise!

2009-03-15 @ 13:53:38
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0