Feber & huvudvärk - vilken härlig torsdag

Ligger fortfarande och tar mig inte upp. Har fått migrän eller nått liknande =/ Det dunkar och värken bakom ögonen och jag orkar knappt hålla dom uppe. Blev inte mycket sömn för min del i natt. Jobbigt att ligga klarvaken och lyssna på Henrik som ligger brevid och andas högt. Jag somnade, vaknade, somnade, vaknade osv. Jaa, nu förstår! Vid tolvtiden försökte jag pallra mig ner och gå på toa men fick vända och lägga mig dirket igen. Och sen dess har jag inte rört mig ur fläcken. Visade sig att jag hade 38.2 i feber. Men det är inte febern som är värst utan denna förbannade huvudvärken jag har. Ska knapra tabletter, dricka vatten och ligga blixtstilla under täcket idag. Solljus är inget mina ögon vill ha direkt så jag får väl ligga med huvudet under täcket hela dagen tills det blir mörkare.

Fixat en vikarie till mina grupper som jag ska ha ikväll. Stina är snäll och tar dom, tack! Så nu ska jag skicka iväg ett sms till mamma och säga att hon får åka ner till min lägenhet och hämta lite grejer som Stina behöver ikväll. För åka buss är inget jag kan göra idag, åånej. Stannar kvar här och ser om jag orkar ta mig hem imorgon istället.

Nu ska jag vila ögonen innan dom trillar ur skallen på mig. Ja, det känns faktiskt så =( Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: rebecca

krya på dig sötis (:

2009-03-19 @ 14:18:41
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/
Postat av: Lina

Min lilla älskling då! Låter inte bra!! Nästan så att man skulle varit hemma och kryat på dej! Men nu är du ju i B-fors så det blir svårt ;o) Puss love ya

2009-03-19 @ 14:46:34
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0