Film film film

Jag och Henrik tog oss en dusch förut. Va mycket skönt eftersom jag inte tvättat håret sen i fredags. Deras dusch på övervåningen inne i huset är så stor så då duschar vi alltid samtidigt. Går det mycket fortare :) Fast aah, inte för att det hindrar oss att duscha i min lilla dusch hemma tillsammans heller men. Det känns lite som man står på badhuset och duschar i deras :D När vi var klara och luktade gott så blev det kvällsmat. Yoghurt, smörgås och oboy. Perfekt! Kims dator står kvar här och han har en sån go och stor skärm så nu har The day the earth stood still vart i full gång. Mycket bra film! Och nu blir det snart Wall-E ;P Mysig söndagskväll som jag spenderar med älsk :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0