Filmer

Tog mig en powernap så nu är jag lite piggare. Men bara lite! Nyss fått i mig en kopp kaffe också så hoppas jag piggnar till lite mer. Är så fruktansvärt trött och huvudvärk har jag. Men det är sånt man får ta när man vaknar upp efter en galen utekväll ;P

Håller på och laddar hem filmer nu. The curious case of Benjamin Button, Australia, Patrik 1.5, Snow Buddies och Nims Island :) Så nu har jag att göra ett tag framöver när jag är filmsugen :) Snikar av Kims bredband så går det fortare. Är ju värdelöst att ladda ner film på mitt mobila bredband. Tar tre dagar eller något att få ner en film. Så jag passar på när jag är här :) 

Henriks mamma kommer och hämtar oss om en timme ungefär. Får se vad vi hittar på senare. Inget speciellt iallafall för jag är så sjukt trött. Som ni redan förstått vid det här laget ;P 

 
Käkar glass på balkongen i Spanien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0