Förebild

Nu har jag nästan precis kommit hem efter en promenad från badhuset :) var där och solade och det var skönt!

Lyssnade på radion förut när jag låg i solariet och då pratade dom förebilder. En del småtjejer har ju t.ex Paris Hilton och andra "stjärnor" som förebilder. Men då funderade ja på en sak när jag gick hemåt. Vad är en förebild egentligen? Är det en person man vill vara som eller vad är hela grejen? En del har även sin mamma eller pappa som förebild. Men jag förstår inte riktigt det där. Jag kan inte komma på att jag haft eller har någon förebild. Jag som dansar kan ju kanske ha en grym dansare som förebild. Men aah nee, förebilder är nog inget jag kommer ha.  Jag är min egen förebild :D


Kommentarer
Postat av: Elin

lägg ner....vi vet alla att jag är din förebild vännen...

2009-03-05 @ 23:27:36
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Emilia

Okej, du har rätt Elin! Att jag inte tänkte på det?

2009-03-06 @ 00:01:36
URL: http://emiiliiia.bblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0