Förkyld!

Fick ta mig en powernap för jisses va trött jag var. Har gjort lite danssteg nu och även tagit en dusch. Ska snart fixa lite käk innan det blir jobb 16-19.00 idag :) Och jag har blivit så himla förkyld. Näsan är som en öppen kran och jag bara snorar, nyser och hostar hela tiden. Provade febern med hade bara 37.5! Inte så farligt, så jag hoppas den inte stiger. Ska ta mig en Ipren ifall nu när jag ska jobba. Sen får jag se hur det blir med träningen ikväll. Vet att det inte är bra att träna när man är förkyld så jag hoppas det hinner försvinna lite under dagen :)

Nu ska jag ut i köket och se om jag kan slänga ihop nått ätbart. Blir väl pasta och nånting till. Har bara lax men jag har blivit väldigt trött på det nu. Så det får nog bli pasta och smörgås. Jättekul verkligen ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Ta och skiva potatis och lägg på folie, sen några lökskivor, sen en laxbit och en stor klick smör. Du kan lägga på en dillkvist också så blir det mer smak och citronpeppar är aldrig fel. Slå in allt i ett foliepaket och in i ugnen. MUMS!

2009-03-23 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0