Fredag och heeelg

Nu är det fredag :) Känns alltid skönt när det är helg. Fint väder har vi också och idag ska jag ta mitt pick och pack och åka hem till Åmål. Blir nog myskväll hemma hos mamma och pappa idag. Kanske äta nått gott? Hur mår jag idag då? Joo, är faktiskt på bättringsvägen känns det som. Har inte provat febern idag men tror den är som bortblåst. Huvudvärken ligger fortfarande och lurar så jag tog mig precis en Ipren. Men mår bättre än igår iallafall när jag inte kunde göra något annat än att ligga stilla och hoppas att jag somnade. Vi gick upp vid ett ungefär. Då blev det dusch och mat. Sen dess har vi inte gjort nått större. Dammsugit osv :P

Nu ska jag kolla busstider och se när vi ska åka in till Bengtsfors. Tror Henrik ska in till Kim så då åker vi samtidigt isåfall :)

Ha en fortsatt solig dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0