Gårdagen

Fan va kul det var igår :D ojoj, hade kul precis hela kvällen :D Va massa folk på Hc och vi dansade hela kvällen. Var ett band som spelade massa covers och jag och Manuela tyckte att vi kände igen han som sjöng men kunde inte placera han riktigt.. Sen kom Alex på att det var Gunnar hahah.. När jag, Manuela, Emelie och Alex var i Borås och dansade så var det han som hade hand om den företagsfesten. Och vi störde oss så på han så ni förstår inte. Han fick namnet Rövgunnar av oss och sen dess har vi skojat om det och skrattat åt det. Så lyckas vi se han en gång till. Det är ju sjukt hahah.. Han sa i micken "Det var ju ni som dansade i Borås".. Roligt att han kände igen oss.. Jösses :P

Vet inte vad jag ska säga om kvällen mer. Hade sjukt kul iallafall och det var lyckat som fan ;) Sitter i Kims lägenhet nu.. Jag och Henrik ska hem till han senare :)

Trött jag blev nu, kanske ska ta å sova lite. Dom sitter och spelar ändå så.

Ha en bra dag! Bilder kommer imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0