GE MIG !!

Wonderland - Waterfall Bikini Bottom Wonderland - Waterfall Bikini Top
Wonderland - Sensuelle Bikini Bottom Wonderland - Cloud Bikini Set

Hittat massa söta bikins på nelly.com.. Har svårt att bestämma mig för vilken färg jag vill ha bara? Gilla den svart/vit randiga längst upp. Men jag kanske vill ha någon färg istället. Vad tycker ni? Dom kostar bara 139:-. För överdel och trosa. Är ju hur billigt som helst och jag MÅSTE verkligen ha en ny bikini. Men det irriterande är att det bara är storlekarna Small, Medium och Large. Man kanske inte är lika stor runt rumpan som pattarna? Eller tvärtom. Hmm, får fundera på hur jag gör och vilken jag vill ha innan jag beställer något :) Fina är dom allihopa!

Friis&Co - Koi Pants
Nu är denna snart min iallafall :) Beställde den precis! Fanns bara Small kvar men skicka efter iallafall. Får se om den är för liten, annars får jag skicka tillbaka den eller sälja till någon annan :)

Nuu ska vi borsta tänderna och lägga och oss mysa :) Sov så gott, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Fia

As snygga, måste också käpa ny bikini, de är kriiiiis! :D

2009-03-11 @ 11:14:36
URL: http://soofiafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0