God Morgon!

Fick ett sms lite innan nio idag av min kära chef ;P Så då blev jag pigg pch steg upp :) Ska dra fram dammsugaren nu för det är fortfarande lite popcorn överallt sen i lördags :P Men tar inte tag i det riktigt än. Ligger fortfarande i sängen och är pömsig så jag ska kolla lite på Nyhetsmorgon innan jag sätter fart :) Tycker det ser ut som det är ganska fint väder ute ändå. Lite småmoln överallt men får hoppas att dom försvinner så kommer det blir en solig och bra dag :)

 

Ligger här i min Nalle Puh pyjamas och myser :D Den är gammal vill jag lova haha.. Bytte ju sängkläder igår.. Finns det nått skönare än att lägga sig i en nybäddad säng? Man somnar ju direkt :D Egentligen vill jag inte kliva upp för det är så mjukt och skönt här. Plus att det luktar gott och är vaaarmt här under täcket :) Men känner att det börjar kurra lite i magen så det får bli frukost inom kort ;)

God Morgon!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tur att man hjälper till att få upp Dig på morgonen PUSS

2009-03-26 @ 12:21:53
Postat av: Emilia

Haha ja det är bra ;) Pussar

2009-03-26 @ 13:08:49
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0