God Morgon

Efter värkande mage, spykänslor, märkliga drömmar och samtal från älsk vid fyra är nu äntligen natten över. Kändes som den aldrig skulle ta slut. Men nu är det morgon and i love it :) Fåglarna kvittrar men solen lyser inte, det går inte ihop riktigt. Trodde det skulle va en jättefin vårdag när ja hörde fåglarna. Men icke! Molnigt och grått, snö på hustaken och slask på vägarna. Är det inte för underbart?

Nu är Lina på Kroppspalatset och fixar håret. Hon ska bli blondie tror ja :) Kilar bort till salongen senare. Hon skulle till Papaya när hon va klar tror jag. Så jag följer med och hälsar på en sväng ;P Sen måste jag gå och handla mat. Det ekar ju nästan nu när jag öppnar kylskåpet. Alldeles för tomt! Så det ska fyllas på idag :) Tänkte göra lax och bulgur till mat idag. Blev sugen på det i natt när jag inte kunde sova ^^

Nu ska jag käka lite tråkig blåbärskräm och göra mig iordning :)

Good Morning sunshine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0