Håhå jaja

Hjäälp va mätt jag är! Ätit en grov smörgås med keso och paprika och en liten skål med fil och musli. Jag blev verkligen proppmätt :P Kanske beror på att jag drack ett STORT glas mjölk? :P jaja nu vet ni att jag är mätt och belåten iallafall... Nog om det! Gick kanonbra på dansen förut. Snälla, engagerade och duktiga tjejer! Så roligt att undervisa då :)

Vet inte vad jag ska skriva riktigt.. Har inte så mycket på hjärtat känner jag :) Kanske skriver lite senare om jag har kommit på något ;P

Kommentarer
Postat av: Lina

Tackar tackar! Haha jaaa det är vi! Power! ;op hahaha... ha en bra dag stumperump! Kyss <3

2009-03-06 @ 06:38:43
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0