Hejsan!

Hade svårt att somna igår så jag va vaken enda till 03.00 eller nånting, jobbigt =/ Så idag fick det bli en lite längre sovmorgon :) behövde det kände jag! Är iofs trött än men.. Henrik har rast mellan 12-14.00 ungefär så han funderade på att komma hit och sova en liten stund :P Men om han inte orkar gå hit emellan så följer jag med mamma och lunchar på Thaiköket vid ett-tiden :) Det gör hon och några andra varje tisdag ;P Så ibland när jag inte orkar pyssla med maten så fölljer jag med :) Är inte direkt sugen på thaimat nu kanske men.. Så hoppas Henrik kommer ;P hahah

Ska pallra mig upp ur sängen nu iallafall, ligger fortfarande under täcket och myser :P Kollar på Efter Tio och dom visar brudklänningar. Så fiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0