Ikväll blir det mys

Fick ta cykeln istället för promenader för jag blev senare än vad jag trodde :P Kvart i fem kollade jag på klockan och då var det bara att hoppa utt på cykeln och dra :) Va riktigt skönt att sola iallafall, hade saknat det ;P När jag var nysolade cykla jag iväg till mamma och pappa. Där blev det kaffe och skorpor :) Sen ringde jag min underbara faster och tackade och önskade dom en trevlig resa :) Drog hem vid halv åtta ungefär.. Gick in på Ica och köpte lite Bärry yoghurt och apelsiner :) Snart kommer Henrik hit! Åker klockan åtta så han är här halv nio ungefär.. Ska plocka bort alla kläder som ligger lite överallt nu innan han kommer.. Annars får han väl en chock :P

Ha en bra kväll, det ska vi ha :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!Hoppas allt är bra med dig!! Jag läste ditt inlägg för några dagar sen om att du sett de där killarna son sprang efter den där mannen, det stod i PD i dag att polisen söker efter vittnen till händelsen. Tänkte bara säga det i fall du inte läste det.

Kram

2009-03-31 @ 20:22:08
Postat av: Rebecca

vad kostar det att sola på badhuset? (: och hur länge är det?

2009-03-31 @ 21:41:17
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0