It´s friday !!

Hade svårt att somna igår när jag skrev att jag skulle lägga mig. Men till slut somnade jag och blev väckt av att Henrik skicka sms imorse vid åtta. Va så himla trött så jag somnade mellan smsen vi skrev :P sen skulle han iväg och jobba och då kunde jag äntligen sova ostörd :) Vaknade av ett sms igen runt elva. Men då var det mamma som skrev och frågade om jag ville följa med och handla sen när hon slutar halv ett. Absolut det kan jag göra :) Håller på och gör mig iordning nu efter en god frukost. Fick min efterlängtade lapp i brevinkastet nyss också. "Du har ett paket att hämta" Wihoo.. Idag får vi se om min roosa mysdress passar. Håll tummarna! Har en känsla av att jag kommer tycka att den är för liten. Sitta för tight liksom. När jag har myskläder så vill jag hellre att det sitter lite slappt än att det ska sitta som ett klister. Då kan man ju inte trivas ändå om det sitter åt :P Men vi får se som sagt ;)


Idag är jag rosa :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

emilia, jag vill ha ditt hår!! :O

2009-03-13 @ 23:14:45
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0