Kör fortare!

Nejdå, inte fortare.. Men nu går det allt bra segt! Har lite mindre än två timmar kvar till Åmål. Har precis stannat vid en mack och ätit lite. Och nu är vi påväg igen! Väldigt tråkig och smal väg. Och bara skog, skog, skog överallt. Jätteroligt ;) NOT!



Men men, stannade en liten bit utanför Falun för att köpa lite gott som vi kan tugga på på hemvägen. Jag köpte riskakor och minimorötter :P Mumma :) Finns massa annat där ocskå så jag köpte påskris, söta servetter och två små ljusrosa ljus. Varför köpte jag påskris? Kan ju plocka det hemma i skogen. Varför köpte jag servetter? Är inget jag kommer få användning för. Nåja, ibland får man för sig att köpa saker när det är billigt :P va ju fint iallafall så nu ska det bli påskfint hemma hos mig :D

När vi är hemma i Åmål åker jag med till mamma och pappa och äter våfflor :)


Lina i solen i baksätet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0