Morrn morrn

Henrik knalla upp vid sju och åkte iväg och jobbade runt åtta :) Han har ju praktik :) Jag vaknade iallafall vid tio ungefär av att han kommer och drar av mig täcket och är allmänt irriterande :P Dom kom hem en sväng men åkte lika snabbt igen typ. Men då blev jag ju pigg så jag brydde mig inte om att försöka somna om :)

Har haft sånna problem med att sova i natt bara. Vaknade varje gång jag skulle vända mig om och kände världens smärta! Asså jag har sån jävla träningsvärk i låren så det är pinsamt hahah.. Men nu när jag vart uppe och rört på mig lite så är det inte lika illa längre. En promenad skulle nog få benen att mjuknas upp lite. Men det orkar jag inte med ;P

Håller på och laddar ner Rallybrudar på Henriks dator nu. Hört att den ska va lite rolig så vi får kolla på den ikväll kanske :) Vet inte riktigt när Henrik kommer hem idag. Vet iallafall att han kommer hem runt ett tiden. Då blir det mat :)



Ligger fortfarande i sängen och tar det lugnt :) Kanske skulle pallra mig upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0