Nu ska jag ut

Morgonen har bestått av dammsugning och lite fix på mig själv. Plattat håret, sminkat mig och tagit på mig kläder. Fick även i mig lite smörgås med gurka på (har varken smör eller någott pålägg) och thé. Gott gott :) Ska kila iväg till Ica nu och handla lite tänkte jag. Sen blir det städning i danslokalen och bort till mamma på kontoret en sväng. När jag kommer hem måste jag göra massa massa danssteg till kvällens danslektioner. Är bara fyra gånger kvar innan dansuppvisningen så jag får sätta fart :P Hoppas eleverna är pigga och glada så dom kan mata in massa steg i sina hjärnor ;)

 

Nu ska jag ut i vårsolen :) Ha en bra förmiddag!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det var fiint - sött! Hoppas du får en bra dag! Pözz <3

2009-03-26 @ 11:40:29
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0